onsdag 22. august 2012

Blogganbefaling + plakatbestilling

Snedig Snelle er en av de fantastiske bloggene jeg snublet på en av mine bloggrunder.
Vakre bilder fra et stilfullt hjem. Jeg syns hun er så flink med kontraster, og de
små detaljene som gjør et hjem til et ekte hjem.


Hanne bak bloggen lager selv de søte plakatene som hun har dekorert
barnerommene med. De var så søte, så jeg sendte en mail med forespørsel.
Selvsagt laget hun plakater på bestilling!
*glede*


Min lille er veldig glad i "uhuuu" (ugle), derfor ble det en ugle på den ene plakaten.
Hun er også blitt veldig interessert i bokstaver (litt vel tidlig) så Hanne
laget en flott alfabetplakat til oss.
Må jo bare få sagt at her ble det gitt en super service. Jeg fikk det
akkurat som jeg ville. Slike butikker liker jeg veldig godt ;-)
Jeg skal handle mer!

Vil du også bestille så trykker du bare her.

Tusen takk, Hanne, for super hyggelig handel.
Klem

5 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Så gøy!
De var kjempestilige;)

Susanne /Hus på Rophus sa...

Hun har en kjempe flott blogg og kjempe flotte plakater!
Lurer på om jeg skulle bestilt noe der jeg også......hmm

lek med Kontraster sa...

Tusen takk for GODT bloggtips. Der tror jeg jammen at jeg til og med skal bestille noe :)

GOd kveld videre til deg!

klem
Vigdis

undertrees sa...

Hei Vero, ca 100 år siden sist. Gratulera med FAB blogg! Har blitt fast lesar. Du ska ikkje te Bergen på denn vel:

http://interiorogboligmessen.blogspot.no/

Må gi lyd om du e innom her ein gang i alle fall.
KLem Jorunn Maria

Snedig Snelle sa...

Næmmen tusen takk! Det va jo utrolig koselig me skryt da! :-D Tusen tusen takk. Det va bare kjekt å laga plakatar te deg, og eg e så glad for at du blei fornøyd :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...